بنفش شدن ال سي دي گوشي موبايل

شنبه 8 مهر 1402
8:37
اسمِ زیبای تو

بنفش شدن ال سي دي گوشي موبايل

يکي از قسمت هاي حساس و مهم گوشي هاي موبايل صفحه نمايش يا ال سي دي موبايل است که هميشه در معرض خرابي است و همچنين زرد، سفيد کننده يا بنفش يا رنگ ال سي دي رنگي و يا رنگ ال سي دي خطي است. . به دلايل مختلفي بستگي دارد که در اين مقاله از سايت تعمير موبايل موبوسرويس به تمامي دلايل و راه حل هاي اين مشکل مي پردازيم. (توجه داشته باشيد که تمامي راه حل ها يک به يک بررسي مي شوند) البته بايد در نظر داشته باشيد که هر مدل گوشي و صفحه نمايش پس از ضربه واکنش خاص خود را دارد که براي گوشي هاي ال اي دي پس از ضربه قابل انجام است. صفحه گوشي کاملا سياه مي شود و تصوير کاملا محو مي شود يا ال سي دي بنفش مي شود که دليل اصلي آن کيفيت و ساختار صفحه نمايش LED است.

در نتيجه بهتر است در برابر آسيب ديدگي ال سي دي گوشي خود اطلاعات لازم را داشته باشيد تا در صورت بروز مشکل احتمالي علت اين مشکل را متوجه شويد. همچنين اطلاعات بيشتر در مورد مهم ترين دلايل زرد شدن صفحه LCD. در اين مطلب که توسط تيم وبسايت موبايل 110 گردآوري شده است، نحوه بنفش شدن ال سي دي گوشي را براي شما خواهيم گفت.

دليل اصلي تغيير رنگ ال سي دي گوشي موبايل

موبايل هاي ال سي دي بسيار حساس هستند و همه ما به طور کامل آن را مي دانيم پس بهتر است دلايل آسيب ديدگي صفحه نمايش را بدانيم و حدس بزنيم چه اتفاقي براي صفحه نمايش ما افتاده است.

دلايل رنگ شدن صفحه LCD گوشي

يکي از دلايل اصلي رنگ صفحه نمايش يا بنفش بودن صفحه نمايش ال سي دي موبايل شما پيکسل هاي ال سي دي است، زيرا در صورت آسيب ديدن، رنگ صفحه نمايش گوشي موبايل را تغيير مي دهند، زيرا اين پيکسل ها بسيار حساس هستند، بنابراين بايد از خود جلوگيري کنيد. تلفن همراه از آسيب احتمالي

فشار و شوک دو عامل اصلي تغيير رنگ ال سي دي يا بنفش ال سي دي گوشي موبايل است چرا که طبق تجربه کاربراني که به ما گزارش کرده اند رنگ ال سي دي گوشي به زرد و صفحه نمايش گوشي زرد شده است. پس در هر صورت بايد از ضربه يا فشار احتمالي به گوشي خودداري کنيد.

خيس شدن يا خيس شدن گوشي يکي ديگر از دلايل آسيب ديدگي و زرد، سفيد يا بنفش بودن صفحه LCD گوشي موبايل شماست، پس بهتر است هنگام خيس شدن گوشي خود را خاموش کنيد و از آسيب هاي احتمالي جلوگيري کنيد. اعزام مرکز تعميرات موبايل موبوسرويس در اصفهان متخصص در زمينه تلفن همراه.

راه حلي براي زرد شدن، سفيد شدن، بنفش ال سي دي تلفن همراه

اگر به هر دليلي صفحه نمايش گوشي موبايل شما زرد، سفيد يا بنفش شده است، بايد از بهترين راه حل براي رفع مشکل زرد شدن، سفيد شدن يا بنفش شدن صفحه LCD گوشي موبايل و بسياري از راهکارهاي عيب يابي استفاده کنيد. راهي براي غلبه بر اين حالت است که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

اولين دليل را مي توان به مشکل نرم افزار گوشي نسبت داد، بنابراين بايد ابتدا گوشي خود را به حالت Factory Reset کنيد زيرا در برخي موارد مشکل صفحه LCD با اين راه حل حل مي شود.

يکي ديگر از روش ها و راه حل هاي رفع زردي ال سي دي گوشي را مي توان حالت safe mode ناميد، زيرا اين روش مي تواند اين مشکلات را برطرف کرده و مشکل رنگ ال سي دي گوشي موبايل را حل کند.

اگر با راه حل فوق نتيجه اي نگرفتيد و رنگ ال سي دي شما همچنان زرد يا بنفش است راه حل ديگر تعويض ال سي دي گوشي موبايل است که يکي از بهترين و اصلي ترين راه حل هاست پس در نتيجه مي توانيد گوشي خود را تعويض کنيد اين کار را به مراکز معتبري مانند موبوسرويس در اصفهان که متخصص تعويض ال سي دي گوشي موبايل هستند بسپاريد تا مشکل قطعات اصلي شما را حل کرده و در کمترين زمان ممکن به شما تحويل دهند.

همچنين عزيزان من مي توانيد تمامي سوالات مربوط به مشکلات صفحه نمايش LCD و تعويض ال سي دي گوشي موبايل خود را به سرويسکاران ما در موبوسرويس بسپاريد. همچنين مي توانيد با شماره زير سايت تماس گرفته و تلفن خود را حضوري يا با پيک ارسال نماييد و يا گوشي خود را براي ما ارسال نماييد.

تاچ و ال سي دي در هر مدل گوشي موبايل از قطعات مهم و اصلي به حساب مي آيند که بايد سعي کنيم از آنها به خوبي مراقبت کنيم زيرا بسيار آسيب پذير است و اگر آسيب ببيند هزينه زيادي به همراه خواهد داشت. همچنين شکستن و تعويض ال سي دي گوشي موبايل يکي از مشکلات رايج افرادي است که به مرکز تعميرات موبايل ما مراجعه مي کنند و همانطور که گفتيم تاچ و ال سي دي يکي از مهم ترين قسمت هاي گوشي موبايل است و بهتر است قبل از هر چيز ديگري اطلاعات کسب کنيد. اجازه دهيد در مورد اين بخش مهم در تلفن همراه توضيح دهيم، پس با ما همراه باشيد تا در مورد آن به تفصيل صحبت کنيم. مرکز تعميرات موبايل ما خدماتي مانند تعويض تاچ و ال سي دي را به صورت کاملا تخصصي با کيفيت عالي و قيمت مناسب انجام مي دهد. همچنين خدماتي مانند تعويض ال سي دي گوشي هاي شيائومي، سامسونگ، اپل، شيائومي و هوآوي نيز در مرکز تعميرات موبايل ما انجام مي شود. .

ال سي دي چيست و تعويض ال سي دي گوشي موبايل چه اجزايي دارد

کارايي و استفاده از گوشي هاي هوشمند با گذشته بسيار متفاوت است زيرا استفاده از گوشي هاي هوشمند تنها به تماس تلفني محدود نمي شود بلکه براي کارهاي ديگري مانند خريد آنلاين، شرکت در کلاس هاي آنلاين و تماشاي فيلم و سريال نيز استفاده مي شود. به همين دليل استفاده مي شود، اهميت ال سي دي و کيفيت صفحه نمايش و سلامت آن نيز اهميت آن را نشان مي دهد. براي درک بهتر اين موضوع به توضيح اجزاي صفحه نمايش گوشي موبايل مي پردازيم.

نمايندگي تعميرات شيائومي

صفحه نمايش گوشي موبايل به طور کلي از 4 قسمت تشکيل شده است.

قسمت اول و پايين صفحه نمايش فريم نام دارد و مانند نگهدارنده ال سي دي و اجزاي آن است و نقش قاب را بر روي صفحه بازي مي کند.

قسمت بعدي صفحه نمايش LCD است. ال سي دي قسمت اصلي صفحه نمايش است بنابراين متن تصوير و تمامي تصاوير روي ال سي دي نمايش داده مي شود و در صورت بروز مشکل در ال سي دي بايد سريعا آن را تعمير کرد. همچنين ال سي دي يکي از رايج ترين انواع نمايشگرها در اينها صفحه نمايش تلفن همراه است که دليل استفاده از آن در گوشي هاي لمسي و ال سي دي مصرف برق کم و تصوير خوب است. علت ايراد اين قسمت از گوشي، خوردگي گوشي توسط آب يا فشار اجسام سنگين بر روي گوشي است و در صورتي که هر يک از موارد فوق بر روي صفحه نمايش گوشي شما رخ دهد، احتمال آسيب ديدن آن وجود دارد. ال سي دي بسيار بالا و در استفاده از گوشي با مشکل مواجه خواهيد شد.

مورد سوم ديجيتايزر است، در اصل اين قسمت وظيفه تاچ گوشي را بر عهده دارد، اگر اثر آسيب ديدگي را ديد و نشان داد که لمس گوشي کار نمي کند، اين قسمت زير شيشه ال سي دي قرار دارد و قطعه کاملا حساس

قسمت آخر گلس ال سي دي است که با نصب کارخانه روي صفحه نمايش گوشي روي ال سي دي قرار مي گيرد، همچنين توجه داشته باشيد که اين گلس مجهز به شيشه محافظ پلاستيکي ضد خش است که از فروشگاه هاي لوازم جانبي قابل تهيه است. . روي گوشي نصبش کنيد فرق ميکنه چون خود کارخانه روي ال سي دي نصب ميکنه و همچنين سازه مهم و قسمت مهمي روي ال سي دي هست چون هم تاچ و هم ال سي دي رو از آسيب محافظت ميکنه. .

اين گلس داراي مقاومت بالايي است که به دليل اينکه از استفاده مستقيم دست با لمس و ال سي دي جلوگيري مي کند و در چنين مواقعي در برابر ضربه و فشار خارجي محافظت مي کند که به صورت کارخانه اي روي ال سي دي نصب مي شود. در اثر ضربه، گلس ال سي دي شما شکسته و آسيب ديده است، اما تصوير گوشي کاملا سالم است و لمس گوشي در همه جا کاملا کار مي کند، بنابراين تعمير و تعويض گلس براي تعمير گوشي شما کافي است و ال سي دي شرط لازم است. . بايد گلس را تعويض کند، همچنين در چنين مواقعي نيازي به تعويض کامل ال سي دي نيست.

شايع ترين علل آسيب ديدگي ال سي دي تلفن همراه و تعويض ال سي دي تلفن همراه

* تلفن همراه در معرض حرارت مستقيم

*پاک کردن گوش، يعني خيس کردن تلفن همراه با آب و ورود آب به گوشي، صفحه لمسي و ال سي دي

* تاثير مستقيم و غير مستقيم بر روي گوشي هاي لمسي و LCD


برچسب ها: بنفش , شدن , ال , سی , دی , گوشی , موبایل ,
[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمِ زیبای تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]