????? ??? ??? ? ?????

يکشنبه 12 شهريور 1402
10:02
اسمِ زیبای تو

لگو نوعي اسباب بازي است که به تقويت قوه تخيل افراد کمک زيادي مي کند. اين اسباب بازي در ابتدا براي کودکان توليد و به بازار عرضه مي شد، اما در حال حاضر با توجه به محبوبيتي که دارد، اسباب بازي هاي لگو براي گروه هاي سني مختلف توليد مي شود. با توجه به محبوبيت بالاي اسباب بازي هاي لگو در تمام سنين به خصوص براي کودکان و نوجوانان، امروزه شرکت هاي زيادي اين محصول را توليد مي کنند. به همين دليل قبل از خريد لگو ابتدا بايد بدانيد که چگونه لگو اصلي را از تقلبي تشخيص دهيد. در اين مقاله تصميم گرفتيم تفاوت لگوي اصلي و تقلبي را براي شما توضيح دهيم.

تفاوت لگوهاي واقعي و تقلبي

همانطور که قبلا گفتيم تشخيص لگو اصل و تقلبي بسيار مهم است و بايد سعي کنيد يک مدل با کيفيت براي کودک خود بخريد. راه هايي براي تشخيص لگوهاي اصل از تقلبي وجود دارد که بايد هنگام خريد لگو در نظر بگيريد برخي از اين راهکارها عبارتند از:

به دنبال لوگوي شرکت لگو بر روي بسته بندي محصول باشيد

لگوهاي توليد و تهيه شده از شرکت لگو نشان اين شرکت را بر روي بسته بندي خود دارند. بنابراين، اولين قدم براي تشخيص لگو اصلي و تقلبي، جستجوي اين نماد است! لوگوي شرکت لگو يک مربع قرمز رنگ است که نام لگو با رنگ سفيد نوشته شده است و معمولا در گوشه سمت چپ بالاي بسته بندي ست هاي لگو ديده مي شود.

به قيمت محصول توجه کنيد

لگوهاي اصلي اغلب با قيمت نسبتاً بالايي فروخته مي شوند. زيرا کيفيت اين محصولات بالاست و مي توانيد براي مدت طولاني از آنها استفاده کنيد. در عين حال، کيفيت پلاستيک به کار رفته در لگوهاي تقلبي بسيار پايين است، بنابراين قيمت آنها نيز پايين خواهد بود. بنابراين توصيه مي کنيم به دليل قيمت پايين هرگز تسليم وسوسه خريد لگوهاي تقلبي نشويد و لذت بازي با لگوهاي باکيفيت و اصل را از کودک خود سلب نکنيد.

به نماد لوگو روي قطعات اسباب بازي لگو توجه کنيد

قطعات اسباب بازي هاي اصلي لگو علاوه بر جعبه و بسته بندي، داراي لوگو و علامت تجاري اين شرکت با کيفيت بالا مي باشد. بنابراين با بررسي وجود اين لوگو مي توانيد لگوي اصلي و تقلبي را تشخيص دهيد.

به کيفيت و زيبايي ساخت لگو توجه کنيد.

با توجه به اينکه در توليد لگو از پلاستيک با کيفيت تري استفاده مي شود، نمي توان کيفيت لگوهاي اصل را با تقلبي آن ها مقايسه کرد. در واقع با کمي دقت به بدنه اسباب بازي ها مي توان به وضوح ظرافت ساخت آنها را درک کرد و لگوي اصلي را از تقلبي تشخيص داد.

هر مجموعه لگو را يادداشت يا شناسه کنيد

جالب است بدانيد که شرکت لگو در طول ساليان متمادي توليد اين اسباب بازي هاي ساختماني، لوگوي منحصر به فردي را بر روي بسته بندي هر يک از محصولات خود قرار داده است. با جستجوي اين شناسه ها در وب سايت لگو و مشاهده فيلم هاي آموزشي نحوه استفاده از آنها مي توانيد به راحتي به صفحات مربوط به مدل هاي لگو دسترسي داشته باشيد. بديهي است که هيچ لگو تقلبي ديگري مانند آن را ندارد.


برچسب ها: ????? , ??? , ??? , ? , ????? ,
[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمِ زیبای تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]