هزينه SEO چقدر است؟

دوشنبه 17 خرداد 1400
7:27
اسمِ زیبای تو

هزينه SEO چقدر است؟

سئو ، دانش فعلي است و دائماً تغيير مي کند. در اين منطقه جذاب و چالش برانگيز ، ما با سوالات و ابهامات زيادي روبرو هستيم که پاسخ دادن به آنها دشوار است. اما در ميان همه اين س questionsالات ، پاسخ دادن به آن دشوارترين است؛ "هزينه يک پروژه SEO چقدر است؟"

در دنياي اقتصاد و بازاريابي روشهاي مختلفي براي تعيين قيمت محصولات و خدمات وجود دارد که در شرايط خاص هر يک ممکن است بهترين انتخاب براي تجارت شما باشد. بيشتر اين روش ها نمي توانند در زمينه سئو استفاده شوند ، زيرا يک عامل عملي به نام "ميزان موفقيت" همه معادلات را نقض مي کند.

ما در وبسايت seoedu سعي داريم تا تمامي مباحث و مطالب مربوط به حوزه سئو را به شما اطلاع رساني کنيم.

از نظر بسياري از متخصصان و کارفرمايان ، موفقيت آنقدر مهم است که حتي صحبت در مورد چگونگي انجام سئو نيز دور از ذهن است. به دليل سالها فعاليت جدي در زمينه سئو و ارائه خدمات حرفه اي در مشاوره و پياده سازي ، ما بارها و بارها با شرايط مشابهي روبرو شده ايم و البته هنوز هم قادر به ارائه پاسخي دقيق و منحصر به فرد براي قيمت گذاري خدمات سئو نيستيم! مي دانم عجيب است اما واقعيت دارد.

در اين مقاله قصد داريم با نگاهي به ادبيات عمومي در ايران و بررسي معايب و مزاياي هر يک ، مدل هاي مختلف قيمت گذاري را به شما معرفي کنيم.

چرا قيمت گذاري خطرناک است؟

موفقيت يک پروژه سئو به دستيابي به يک رتبه بالا با يک يا چند کلمه بستگي دارد! براي اينکه بتوانيم خود را از نظر ارزشمند (بسيار رقابتي و طلبکارانه) تثبيت کنيم ، ابتدا بايد تجارت خود را به طيف گسترده اي از اصطلاحات و مفاهيم مربوط به تجارت خود گسترش دهيم. در غير اين صورت ، حتي اگر به موقعيت مطلوب برسيم ، دوام و پايداري آن بسيار کوتاه خواهد بود.

درمورد سايت هاي آموزش سئو مي توان به سايت هايي مثل seoedu، وبسيما، نيوسئو، نوين، طاهري فرد که جزو بهترين سايت هاي حوزه سئو هستند اشاره کرد.

در اين مدل قيمت گذاري ، متخصص سئو معمولاً تمام توجه خود را معطوف اين عبارات مي کند. در نتيجه؛ با تأکيد بر پيوندهاي خارجي و عدم تمرکز بر توليد محتواي ارزشمند ، خواهيم ديد که چگونه سايت به سرعت به کلمات کليدي هدفمند تبديل مي شود ، اما هرچه در اين مسير حرکت مي کنيم ، خطر تحريم هاي گوگل و از دست دادن موقعيت ناگهاني افزايش مي يابد.

صداقت براي رسيدن به اهداف فدا مي شود!

در برخي موارد ، مشاهده مي شود که متخصص سئو يا شرکت ارائه دهنده خدمات ، به دليل عدم پيش بيني دقيق رشد بالقوه (حتي با استفاده از اصول SEO) ، تعهد خود را براي افزايش ترافيک انجام نمي دهد. در نتيجه ، براي دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده از طريق روشهاي متقلبانه مانند؛ افزايش ترافيک گوگل با کمک يک ربات يا هدف قرار دادن کلمات جستجو از رقابت کمتر و ارزش کمتري استفاده مي کند.

به طور کلي مي توان گفت که اين مدل قيمت گذاري SEO مشکلات زيادي را براي کارفرما و پيمانکار ايجاد خواهد کرد که نمي تواند روشي ايمن و کامل باشد.

چه زماني فروش معيار مناسب قيمت گذاري نيست؟

اين روش همچنين داراي محدوديت و مشکلاتي خواهد بود. در يک فروشگاه آنلاين ، که فرآيند خريد آن کاملاً آنلاين است و کانال بازاريابي ديگري وجود ندارد ، مي توان تخمين فروش دقيق (به دليل سئو) دريافت کرد.

به عنوان مثال ، براي مدرسه اي که فرآيند ثبت نام خود را به صورت حضوري انجام داده و هدف اصلي سئو سايت افزايش آگاهي از برند عمومي يا افزايش تعداد تماس هاي تلفني است ، تأثير SEO در ميزان ثبت نام به درستي قابل بررسي نيست.

از طرف ديگر ، علاوه بر سئو ، کارفرما ممکن است در زمينه هاي ديگري مانند بازاريابي از طريق ايميل ، رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات بنر و غيره نيز مشارکت داشته باشد که جداسازي آنها از سئو بسيار دشوار است.

معمولاً در ابتداي همکاري همه چيز واضح و قابل اندازه گيري به نظر مي رسد ، اما با افزايش تأثير سئو در فروش سايت ، تعهد کارفرما به قرارداد کاهش مي يابد و در بسياري از موارد ، متخصص سئو در موفقيت بيشتر سهيم نيست. در نتيجه ، او با اعلام هزينه هاي فروش کمتر يا جمع آوري ، سعي در کاهش حقوق متخصص سئو دارد.

به طور کلي مي توان گفت توجه به ميزان فروش براي تعيين قيمت يک پروژه سئو به بلوغ دو طرف و اعتماد زياد کارفرما و کارشناس احتياج دارد ، در غير اين صورت طولاني نخواهد بود.


برچسب ها: هزینه , SEO , چقدر , است؟ ,
[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمِ زیبای تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]