دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

جمعه 17 ارديبهشت 1400
8:35
اسمِ زیبای تو

دريافت وام آني بدون ضامن و فوري

در شرايط کنوني کشور و با اين وضعيت اجتماعي و اقتصادي، شرايط پرداخت وام و همچنين دريافت وام تبديل به امري سخت و غير ممکن شده است. اين در حالي است که تقريباً عموم مردم مي‌توانند با به ضمانت گذاشتن طلا، سکه و جواهرات خود نزذ موسسه‌هاي معتبر و يا بانک‌ها وام دريافت کنند.

وام طلا در واقع ساده‌ترين و دردسترس ترين نوع از وام‌ها مي‌باشد، زيرا همه ما مقداري طلا در منزل داريم که مي‌توانيم با به ضمانت گذاشتن آن نزد ما وام آني و بدون ضامن دريافت کنيم. تسويه تسهيلات ارائه شده به شکل‌هاي مختلفي امکان پذير است و مطابق خواسته مشتري انجام خواهد شد. امکان تسويه تسهيلات دريافتي قبل از موعد مقرر نيز وجود دارد.

شرايط دريافت وام طلا

دريافت وام طلا شرايط خاص و پيچيده‌اي ندارد. شما مي‌توانيد معادل طلايي که به ضمانت مي‌گذاريد وام و تسهيالت مالي دريافت کنيد. اين پرداخت هيچگونه ضامن، چک يا سفته‌اي نياز ندارد، در واقع طلاي شما ضامن شما و وامي که دريافت مي‌کنيد، است.

https://txt.fyi/-/21121/990e9305/

فروش طلا يا وام طلا – چرا وام طلا؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در اين شرايط کار سنجيده‌اي به نظر نمي‌رسد. اما بسياري از افراد به ناچار براي برطرف کردن مسئله مالي خود مجبور به فروش طلاي خود مي‌شوند. وام طلا اين امکان را براي آن دسته از عزيزاني که در عين داشتن طلا، نياز به پول دارند، ايجاد مي‌کند، که بدون فروش طلاي خود، مسئله? مالي خود را برطرف نمايند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلاي خود را پس بگيرند.

https://www.halosheaven.com/users/tala2021/

پرداخت اقساط = تحويل طلا به همان مقدار

پس از دريافت وام، شما به ميزاني که وام خود را تسويه مي‌کنيد به همان ميزان هم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد براي مثال اگر شما ? ميليون تومان وام دريافت کرده‌ايد هنگامي که پرداخت اقساط شما به ? ميليون برسد، معادل يک سوم از طلاي خود را تحويل مي‌گيريد و به همين ترتيب به ميزان پرداختي شما قسمتي از طلا خود را دريافت مي‌کنيد، در انتها در روز تسويه کل طلاي ضمانت شما به شما بازگردانده خواهد شد.

در ابتدا و در هنگام دريافت مبلغ وام، قراردادي ميان متقاضي دريافت وام و ما بسته خواهد شد که نسخه‌اي از آن نزد گيرنده وام باقي خواهد ماند و اين خود ضمانت بازگشت طلاي وي پس از تسويه اقساط خواهد بود.

نامحدود بيانديشيد؛

وام فوري تا سقف نامحدود دريافت کنيد.

دريافت تسهيلات يا وام بانکي آن هم در زمان نياز همواره يکي از دغدغه‌هاي اصلي مردم به‌خصوص قشر مستضعف جامعه بوده، در اين ميان برخي از مردم براي رفع نياز ضروري‌شان به‌سراغ سيستم بانکي و برخي ديگر سراغ صندوق‌هاي قرض‌الحسنه خانگي و … مي‌روند.

در فروشگاه ما وام فوري تا سقف نامحدود با بازپرداخت يک ماهه الي دوساله پرداخت مي‌شود ولي نکته اينجاست که ما پايين‌ترين سود و کارمزد ممکن را اخذ مي نمائيم. اميد است که در اين شرايط بتوانيم به بهبود وضعيت اقتصادي هموطنانمان کمکي کنيم.


برچسب ها: دریافت , وام , آنی , بدون , ضامن , و , فوری ,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمِ زیبای تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]