مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد

شنبه 7 فروردين 1400
4:58
اسمِ زیبای تو


«قيمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد کاهش يافته است» اين آماري است که نايب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران اعلام کرده و به نظر مي‌رسد اين روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همين چند روز اخير که ريزش دلار شدت گرفته قيمت خودروهاي داخلي هم گاهي تا ? درصد در يک روز افت داشته. مشکل اما اينجا است که مشخص نيست کاهش قيمت‌ها تا چه زماني ادامه دارد و در نتيجه بازار در نوعي تعليق و رکود فرو رفته است. اتفاقي که البته براي افرادي که براي خريد عجله ندارند خيلي هم خوشايند و شيرين است. با توجه به شکاف قيمتي عميق بين کارخانه و بازار اما الان اين پرسش جدي در ذهن خريداران شکل گرفته که اگر قصد خريد خودرو داشتيم از کجا بدانيم قيمت واقعي چند است؟

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

مسير رسيدن به پاسخ اين سوال خيلي ساده و سرراست است. سايت ديوار بخش جديدي را به امکاناتش اضافه کرده که مظنه انواع خودرو را در يک صفحه خلاصه و مفيد به شما مي‌گويد. در اين بخش قيمت هر برند خودرو به تفکيک مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغيير قيمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقيق بودن قيمت خودرو در ديوار هم خيالتان راحت؛ تمام قيمت‌هاي موجود در اين فهرست، به صورت روزانه بر اساس ميانگين معاملات ثبت شده در مراکز تعويض پلاک و گزارش نهادهاي صنفي و نظارتي از جمله اتحاديه نمايشگاه داران تعيين مي‌شود. خلاصه که با اين امکان جديد مي‌توانيد مثل آب خوردن و با جست و جوي برند يا مدل، قيمت روز خودروي مورد نظرتان را پيدا کنيد. اگر تمايل داريد قيمت خودرويي را هم مرتب تعقيب کنيد کافي است از گزينه پين که کنار اسم خودرو تعبيه شده، خودروي دلخواهتان را سنجاق کنيد تا در روزهاي آينده هم در کوتاه ترين زمان ممکن به آن دسترسي داشته باشيد. با کليک روي قسمت «اطلاعات بيشتر» کنار اسم و لوگوي هر خودرو هم به بخش آگهي‌هاي درج شده همان محصول در سايت ديوار هدايت مي‌شويد.

راه‌اندازي اين صفحه چند حُسن اساسي دارد. يکي اينکه خريداران قبل از غوطه ور شدن در آگهي‌هاي متعدد خودرو مي‌توانند يکي برآورد نسبي از قيمت‌ها داشته باشند و با آگاهي کامل تري گزينه‌هاي موجود را بررسي کنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم مي‌توانند قيمت منصفانه‌اي درج کنند و دارايي‌شان را سريع‌تر به پول نزديک کنند. ضمن اين‌که يک مرجع تعيين قيمت که مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده که از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگيري مي‌کند. از همه مهم‌تر اين‌که شانس اعلام قيمت‌هاي نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگراني بعضي کارشناسان و دست‌اندرکاران از برگشت قيمت خودرو در ديوار هم کاملا برطرف مي‌شود.

منبع : مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اسمِ زیبای تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]